Praktické spôsoby dosiahnutia lepšej kvality spánku

Získanie dobrého spánku je dôležité pre vaše telo a celkové zdravie, nehovoriac o vašej nálade; asi jeden zo štyroch ľudí trpí nespavosťou alebo inými problémami súvisiacimi so spánkom, ktoré spôsobujú prerušenie prirodzeného spánku a môžu viesť k vážnym zdravotným a kognitívnym problémom. Lekári odporúčajú približne 7 až 9 hodín kvalitného spánku pre dospelých - čo znamená, že sa v noci neprebúdza ani nepohne, ale mnohí z nás stále trpia týmito presnými scenárami. Prekvapivo, jeden z najväčších vinníkov prerušeného spánku je nepríjemné teploty v spálni!
Účinok spánku zlej noci

Niekedy je teória osemhodinového spánku oveľa jednoduchšia ako prax. Pri potlačovaní letného horúčava môže byť ťažké pre vaše telo prirodzene regulovať teplotu a udržiavať vás v dostatočnom množstve pre spánok. Keď sa váš mozog snaží udržať vás na optimálnej teplote, v dôsledku prehriatej miestnosti alebo príliš veľa prikrývok, môže to viesť k narušenému spánku. Medzi bežné účinky z nedostatku spánku patrí:
BP_BetterSleepQuality-3

Zvýšenie telesnej hmotnosti - dokonca o 30 minút menej ako odporúčané trvanie spánku môže spôsobiť chemickú nerovnováhu v tele, čo zvyšuje riziko cukrovky a srdcových problémov, ako aj hladinu stresového hormónu v mozgu, kortizolu, ktorý naopak Jedz viac.

Nižší imunitný systém - spánok je, keď sa vaše telo samo nabíja. To znamená aj váš imunitný systém. Messing s prirodzeným spánkovým cyklom vedie k zníženiu počtu bielych krviniek vo vašom tele, čím je ťažšie bojovať proti prechádzajúcim vírusom.

Ťažkosti pri poznávaní nových vecí - Deprivácia spánku vedie k nedostatku koncentrácie, čo má veľký zmysel. ale má tiež vplyv na krátkodobú pamäť, v ktorej sú uložené nové informácie. Zhoršená krátkodobá pamäť vážne ohrozuje vašu schopnosť stavať na existujúcich zručnostiach alebo sa naučiť nové.

Spánková deprivácia je tiež spojená s depresiou a sociálnou izoláciou, mŕtvicou a zníženou sexuálnou cestou. Toľko, čo sa týka vedy o spánku, je záhadou, ale je jasné, že tí, ktorí majú dobré spacie návyky, žijú dlhšie a zdravšie než ľudia, ktorí nedostávajú kvalitný odpočinok.
Ak bojujete, čo môžete urobiť?
Prírodné prostriedky, ktoré vám pomôžu odložiť

Horčík - horčík môže mať skutočne relaxačný účinok na vaše telo. Vápnik pomáha viazať horčík, aby ste ho mohli absorbovať rýchlejšie.

Esenciálne oleje - Vypálené upokojujúce éterické oleje alebo kadidlo vám môžu pomôcť pri zaspávaní. Môžete tiež zrieť vaše éterické oleje kokosovým olejom a aplikovať ich na vašu pokožku. Veľké možnosti, ktoré vám pomôžu spať, zahŕňajú ylang-ylang, valerián, levanduľa a harmanček.
Udržujte teplotu tela v zátoke

Pokúste sa ochladiť s kúpeľňou alebo sprchou pred spaním. rýchlo sa pohybuje medzi teplou kúpeľou do chladného vzduchu v kúpeľni a pomáha trápiť telo do režimu spánku. Pre extra horúce noci skúste chladný, vlhký uterák na čelo.